Tuesday, February 06, 2007

Γιατί 'Ετσι.

Σε ερώτηση φίλων και γνωστών "γιατί έχεις το blog σου στ' αγγλικά (ψωνάρα);" προσπερνούσα την ουδέποτε εκφρασθείσα παρένθεση και εξηγούσα το σκεπτικό μου: ότι στο ελληνικό κοινό έχω βήμα έκφρασης μέσω των εντύπων που συνεργάζομαι.Το αγγλόφωνο blog λειτουργουσε περίπου σαν site στο πιό απλό, πιό φτηνό και πιό ιντεράκτιβ.Η χρησιμότητα αυτής της επιλογής φάνηκε στην περίοδο της διαμάχης με τα σκίτσα του Μωάμεθ, όπου είχα τη δυνατότητα με την προώθηση ενός απλού λίνκ να παραπέμπω τους ξένους συναδέλφους με τους οποίόυς είχαμε ανοίξει εναν ενδιαφέρον διάλογο, στις σκέψεις μου για το θέμα.
'Ομως το πράγμα είχε και τα όριά του.Πολλές φορές έκανα το άλλο πράγμα για το οποίο πίστευα ότι ένα blog σκιτσογράφου θα είχε ενδιαφέρον: δημοσιεύοντας προσχέδια, σκαριφήματα και ψιλοάγνωστες δημοσιεύσεις, έδινα την ευκαιρεία σε όποιον ενδιαφέρεται να ρίχνει κλεφτές ματιές στα παρασκήνια, στα nuts and bolts της παραγωγικής διαδικασίας του σκιτσάρειν(sic).
Αυτό όμως είχε ελάχιστο ενδιαφέρον για τους ξένους που δε γνωρίζουν τη δουλειά μου,και η επιλογή της αγγλικής γλώσσας ήταν άδικη για τους κατα τεκμήριο έλληνες επισκέπτες.
'Oλα αυτά συν το ότι αν όλα πάνε καλά σύντομα κι άλλοι συνάδελφοι θα μπλογκάρουν αναλόγως (πληροφορίες προσεχώς),με κάνανε μπλόγκερ διπλής υπηκοότητας.Το αγγλόφωνο site θα διατηρηθεί και θα εμπλουτίζεται με τους ίδιους αργούς ρυθμούς με θέματα διεθνούς επικαιρότητας.
Στο παρόν μπλόγκ, θα βράζουμε ελληνικότατα στο ζουμί μας.
Καλώς σας (ξανα)βρήκα!

7 Comments:

Blogger πιτσιρίκος said...

Καλό ξεκίνημα! Ξέρεις πως από πέρσι ήταν επιθυμία μου να κάνεις μπλογκ στα ελληνικά. Αυτό δεν εμποδίζει την σπουδαία διεθνή καριέρα σου.

(Τώρα θα κάνω εγώ μπλογκ στα αγγλικά!)

11:19 PM  
Blogger Spi_Der said...

Γουιδ δε γκουντ! (me to kalo!) Thanx για το ποδαρικο!

2:33 AM  
Blogger Pastaflora said...

ατ λαστ! Σπάιντερ, ομιλείτε επιτέλους ελληνικά. Τα σέβη μου!

4:17 AM  
Blogger Τυπος Νυχτερινος said...

Τελικά βρε κοπρόσκυλο, στα χρόνια που σε ξέρω έκανες όσα ακριβώς χτυπιόσουν πως δε θα κάνεις...

Σου θυμίζω μερικά κατά σειρά γιατί λόγω... ηλικίας ξεχνάς κιόλας:

κομπιούτερ -δε μου χρειάζονται εμένα τα μηχανήματα του διαβόλου-

κινητό -χέστηκα για τα κινητά, εγώ δεν είμαι βλαμμένο σαν κι εσένα, όλη ώρα μ' ένα κινητό στο χέρι. Όσοι θέλουν με βρίσκουν μια χαρά και στο σταθερό

μπλογκ -καμιά άλλη μαλακία θα πας να βρεις να κάνεις; τα μπλογκ σε μάραναν!

-μπλογκ στα ελληνικά -μου είναι παντελώς άχρηστο... καθίστε εσείς να τρώγεστε στη μπλογκόσφαιρα, μή χέσω!

Άμα σε δώ και με αυτοκίνητο κάποια στιγμή, τότε το επόμενο που περιμένω από σένα, είναι να σε δω και παντρεμένο με έξι κουτσούβελα :P:P:P

Καλώς ήρθες χαμένο :)

Σμουτς!

(το σόι σου!)

3:59 PM  
Blogger Η Κουρούνα said...

Καλά που το καταλάβατε, αγαπητέ, ότι έχουμε κι εμείς, οι μη-αγγλόφωνοι θαυμαστές σας, να σας διαβάζουμε. Καλώς ήρθατε στην ελληνική μπλογκοσφέρ (φορέστε και μια πανοπλία καλού-κακού).

3:24 AM  
Blogger Η Κουρούνα said...

Εννοούσα ότι "έχουμε κι εμείς δικαίωμα" (εκτός από Αλτζχάιμερ).

3:25 AM  
Blogger Spi_Der said...

Τυπε Νυχτερινε, οταν αρχισω να οδηγω το πρωτο μου μελημα θα ειναι να κορναρω κατω απ' το σπιτι σου.
Κουρουνα, δε νομιζω να μου χρειαστει η πανοπλια.Εχω μαθει απο τα φορα (το φορουμ-τα φορα) τη μαγικη συνταγη: don't feed the trolls!

6:49 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker