Tuesday, April 17, 2007

Κάμπους Ράμπους

Συνειδητοποιώντας ότι είναι μάλλον βαρετό να σκοτώνονται ένας-ένας στο Ιράκ, οι Αμερικανοί νεολαίοι είπαν να επισπεύσουν λίγο τη διαδικασία και να ξαναθυμηθούν το ωραίο σπόρ της κατ' οίκον εξολόθρευσης, που έχει και το έξτρα μπόνους να μη λογοκρίνεται οπτικά απ' το Πεντάγωνο.
Θα διαβάσετε διάφορες αναλύσεις, μπορεί και να νοικιάσετε το dvd του Μάικλ Μούρ.Πιστεύω όμως ότι την πιο καίρια αιτιολόγηση την έχει προσφέρει ο κορυφαίος καρτουνίστας Gary Larson:




15 Comments:

Blogger Dr.Φλάντζας said...

Αγαπητέ, Σπύρο-Αράχνη:

Συνχαρητήρια δια την δημοσίευση σας.Τα μικιμάη του Dr.Larson, έχουν αναθρέυση γεννεές κε γεννεές ανθρώπων.

Εις μιαν άλλην πλευράν,
Dr.Φλαντζας

6:34 AM  
Blogger Spi_Der said...

In Larson We Trust.

Σπύρος Αράχνη
Punk Flamingo

4:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

Το γεγονός ότι ψιλοχαίρεσαι για τον χαμό τόσων αθώων λέει πολλά και για σένα. Είσαι χαιρέκακος ε; Για να δούμε αν το σχόλιο αυτό θα περάσει από την δική σου λογοκρισία.

5:34 AM  
Blogger Spi_Der said...

Ενδιαφερουσα αλλα αυθαιρετη η αναγνωση σου, ανωνυμε.Η αμερικανικη κοινωνια ψηφιζει μονοκουκι και εσαει την οπλοκατοχη.Hell, την εχει ακομα και στο Συνταγμα της.
Οσο ισχυει αυτο, δεν υπαρχουν αθωοι εντος της επικρατειας της.Αθωοι υπαρχουν στο Ιρακ, στο Αφγανισταν και το Κοσσοβο.
Mission accomplished, indeed.

5:47 AM  
Blogger Dimitri said...

Ο Λάρσον είναι άπαιχτος, όπως πάντα.
Αλλά αυτό το τελευταίο "δεν υπάρχουν αθώοι" θέλω να πιστεύω πως σου ξέφυγε.
Η μειοψηφία των Αμερικανών που είναι κατά της οπλοκατοχής μπορεί να είναι ένοχη για άλλα πράγματα, βέβαια. Αλλά πάλι, ποιος δεν είναι ένοχος για κάτι;
Τέλος πάντων, θέλω να πω ότι ακούγεται σαν κνίτικη γενίκευση, αν με καταλαβαίνεις.

Και μεταξύ των θυμάτων υπήρχε κι ένας ας πούμε συνάδελφος.

9:02 AM  
Blogger Spi_Der said...

Οκ...lemme rephrase that: Οταν εχουν προηγηθει καρμπον τραγωδιες και σαν κοινωνια δεν κανεις κατι για να λυθει στη ριζα του το προβλημα...τεσπα,καταλαβαινεις πως το παω, ετσι; Αν ειναι καποιος που δε σεβεται τα θυματα τους, ειναι οι ιδιοι,no?

10:55 AM  
Blogger Dimitri said...

Καταλαβαίνω, αλλιώς δεν θα μπαινα καν στον κόπο να σχολιάσω, ε;
Ναι, οι ίδιοι δεν σέβονται τα θύματά τους... ποιοι είναι αυτοί όμως; Αυτοί που δεν σέβονται τους πολίτες τους, είτε ως στρατιώτες, είτε ως φορολογούμενους, είτε ως δεν ξέρω τι άλλο... Αυτοί δεν κάνουν κάτι, παρόλο που υπάρχουν αρκετοί, όπως ο G.B. Trudeau, ας πούμε, που φαντάζομαι πως εκτιμάς, που προσπαθούν με τον τρόπο τους. Οπότε, κι εγώ είμαι υπεύθυνος για την καφρίλα αυτού του τόπου, κι εσύ, έτσι; Γιατί ίσως νομίζουμε πως αντιδρούμε, αλλά σαν κοινωνία δεν κάνουμε τίποτα.
Θέλω να πω, τελικά, πως δεν μπορούμε να λέμε οι Αμερικάνοι γενικά, χωρίς να λέμε ποιοι Αμερικάνοι. Ούτε οι Ιρακινοί γενικά, χωρίς να λέμε ποιοι Ιρακινοί. Δηλαδή μην πέφτουμε στη λούμπα των εθνικών ή δεν ξέρω τι άλλο ταυτοτήτων, τη στιγμή που έχουμε επιλέξει — ή μας έχουν επιβληθεί — οι δικές μας ταυτότητες, που τις υπερβαίνουν. Και εγώ θα φτύσω και τον Αμερικανό και τον Αφγανό πολεμοκάπηλο, ενώ θα φιλήσω τον σύντροφο Χ, και δεν με νοιάζει πούθε έρχεται.
Ξέφυγα; Σόρυ.

4:36 PM  
Blogger Spi_Der said...

Ναι, καταλαβαινω που το πας, αλλα το κλειδι ειναι σ' αυτο που ειπες: για την καφριλα της δικης μας χωρας κι εσυ κι εγω θεωρουμαστε υπευθυνοι-και ειμαστε.Να σου πω ακραιο παραδειγμα για να δεις πως το βλεπω: αν το γενικευμενο "this iz Sparta" κλιμα που κυριαρχει σημερα φερει π.χ. καναν Παπαθεμελη πρωθυπουργο (λεμε τωρα) και κανει αυτος ντου να παρει την Αγια Σοφια, οταν θα μπουκαρουν οι Τουρκοι εδω σε αντιποινα, εγω δεν θα πω "ξερετε εγω ψηφιζα Βεργη", θα τους πω "καφτε το μπουρδελο και βιαστε και τς παρθενες".
Ξεφυγα κι εγω λιγο,ε? σορυ!

(κουιζ: ποσα δευτερα χρειαζεται μεχρι να μπει καποιος στρατοκαυλος να πει "αν δε σου αρεσει αυτη η χωρα ρε φιλε να πας να ζησεις στην Αλβανια"? ;-)

12:26 AM  
Anonymous Anonymous said...

Actually...
Σε ρεπορταζ του cnn μετά τη σφαγή, έλεγε τα εξής:
200 εκατ όπλα (καθε ειδους)κυκλοφορούν στο land of the free and the home of the brave - κάτι λιγότερο από τα μισά που υπαρψουν στον υπόλοιπο κόσμο.
Όμως, πλέον λιγότερο από το 50% των free και brave ειναι υπερ της ελεύθερης διακίνησης των όπλων, αν και ανατριχιάζουν και μονο στην σκέψη της ανατροπής του συνταγματικού δικαιώματός τους, περισσότερο - υποψιάζομαι - εξαιτίας του ότι δεν ειναι καλό γενικά, μια ελευθερία κατοχυρωμένη συνταγματικά να ανατρέπεται (in principle)
(αλλά δεν βρίσκω το ρεπορτάζ στο site...)

4:56 AM  
Blogger PiKei said...

Περάσανε αρκετά δευτερόλεπτα και ο στρατόκαυλος δεν εμφανίστηκε γαμώτο. Φταις και συ ρε Σπύρο, τους έχεις αποθαρρύνει τους ανθρώποι με τα μικιμάη που λέει κι ο dr.φλάντζας...
Αφού ψήθηκα να τον παίξω εγώ με anonymous... αλλά μετά είπα πως να μπω στην λογική του, θα με πάρουνε χαμπάρι ότι το κλέβω...
Στην ουσία του διαλόγου τώρα η οπλοκατοχή δεν ξέρω αν είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα της Αμερικανικής Κοινωνίας. Εκτιμώ πως η Φυγή Από Την Δυσάρεστη Πραγματικότητα, είναι ίσως το πιο σημαντικό mental issue των ΗΠΑ.
Και τώρα τελευταία την εισάγουμε και εμείς ως Ευρώπη κι ως Ελλάδα την "μεταλλαγμένη" οπτική...
Αν το ξέσκισα στο μπλα-μπλα συγχωρέστε με. Βγήκα από ένα μεγάλο μακροβούτι και αναπνέω ξανά διαδικτυακό αέρα...

6:23 AM  
Blogger PiKei said...

This comment has been removed by the author.

6:24 AM  
Blogger PiKei said...

Εγώ είμαι το delete comment από πάνω. Κάποια ανοησία έκανα και βγήκε το προηγούμενο δύο φορές...

6:28 AM  
Blogger Spi_Der said...

Νομιζω οτι η "η Φυγή Από Την Δυσάρεστη Πραγματικότητα" ειναι περισσοτερο Japan προβλημα απ' ο,τι USA προβλημα.
Αν βγαλουμε ωστοσο απο τη μεση την ποσοτητα, θα δουμε οτι οι loners στο Japan αυτοκτονουνε και τους βρισκουνε μετα απο καμια βδομαδα, ενω στο USA βουτανε την ευκολα προσβασιμη διμουτσουνη, και "αποθανετω ψυχη μου μετα των αλοφυλων".

7:10 AM  
Anonymous Anonymous said...

@spi_der:Έχει πάθει κάτι ο τόνος στο πληκτρολόγιό σου;

10:22 AM  
Blogger Spi_Der said...

Geez...get a life,man...

10:30 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker