Thursday, April 05, 2007

Παρα Πέντε και στο χέρι!

Kαι μια και πλησιαζει η Ανασταση, ας ανακοινωθει ως επικαιρο: Το "Παρα Πεντε",το εξαιρετικο περιοδικο που γαλουχησε μαζι με τη Βαβελ το κομικ κοινο της δεκαετιας του 80, ξανακυκλοφορει. Τελος Απριλιου θα κρεμεται το πρωτο τευχος στα περιπτερα, με τη φιλοδοξια αυτο να γινεται καθε μηνα. Μια και προκειται για το περιοδικο οπου δημοσιευσα το πρωτο μου σκιτσο, εχω εξτρα λογο να ειμαι χαρουμενος με την ειδηση.Ελπιζω να σταθει στο υψος του ονοματος του, και ευχομαι μακροημερευση.

3 Comments:

Blogger PiKei said...

Ωπ, αυτό είναι σπουδαίο νέο. Ξέρεις κάτι παραπάνω ή να περιμένω να δω το τεύχος;

7:23 AM  
Blogger Spi_Der said...

Οχι πολλα παραπανω, ειναι η αληθεια.Στο γνωστο φορουμ εχει λιγες παραπανω πληροφοριες, οπως ημερομηνια κυκλοφοριας.
Κι εγω περιμενω να δω το τευχος :-)

7:27 AM  
Blogger Reef said...

καλη τυχη στο παρα πεντε, αλλα εμενα αλλο περιοδικο μου λειπει, το "Απαγορευμενος Πλανητης"

4:22 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker